ثبت نام دوره هدفگذاری

تست سنجش تمامیت

پرسشنامه-سنجش-تمامیت
تمامیت (Integrity) به معنای پایبندی به اصول اخلاقی و تعهدات فردی-بین فردی است؛ کسی که این خصوصیت را در خود فعال کرده است؛ در همه حال به اخلاقیات، تعهدات و گفته ها و انتظاراتی که از او می رود در هر نقشی پایبند است.

فرد دارای تمامیت به اینکه دیگران شاهد رفتار او هستند یا نه، توجه ندارد این فرد در هر موقعیتی حتی زمانی که تنهاست، عمل به اخلاقیات را در اولویت قرار می دهد.

باید بدانید، تنها با داشتن این ویژگی است که شما در هر قسمت از زندگی خود می توانید به «اوج کارایی» برسید.

لطفا آزمون ۶۶ سوالی زیر را انجام دهید تا به میزان تمامیت یا عدم تمامیت خود در شش قسمت: «امور مالی، قوانین-عرف و اخلاقیت، تعهدات، سلامتی و بهداشت، تعامل و روابط با دیگران، و نظم و امور شخصی» خود پی ببرید. چنانچه مایلید صفر تا صد «تمامیت» را به صورت حرفه ای و کامل بیاموزید، می توانید وارد لینک زیر شوید و اطلاعات این دوره را مشاهده کنید.

لطفا برای انجام این آزمون ابتدا وارد سایت شوید

ورود و ثبت نام

16 پاسخ

  1. بنظرم اگر گزینه های پاسخ را اگر میشد کمی با سوالات متناسبتر کرد ،که حالت پیش فرض و تکراری و گاه ناهمگون نداشته باشند، باعث میشد افرادی با درجه متوسط و پایین در زدن این نوع تستها، بتوانند درک بهتری از ارتباط سوال و گزینه ها پیدا کنند، و با شفافیت و دقت بیشتری شدت یا حدت پاسخهایشان را انتخاب کنند..
    سپاس و خداقوت

  2. دوست دارم درین دوره شرکت کنم، ولی بدلیل شناور بودن کارو برنامه هام در چهارشنبه غروب ها، مطمین نیستم بتونم در وورکشاپ ها شرکت کنم.
    ثبت نام میکنم، امیدوارم جور بشه در جلسات هم باشم

    1. خیلی هم عالی. اگر هم در ورکشاپ ها به هر دلیلی نشد شرکت کنید. ضبط می شه و در اختیارتون هست. امیدوارم دوره براتون مفید و پر دستاورد باشه.

  3. سلام
    بسیاری از سوالات این تست برای افرادی که در بیرون شاغل هستند (رابطه رئیس و کارمند)کاربرد داره ودر مورد اونها صدق میکنه وبه همین جهت در پاسخگویی، فرد رو با مشکل روبرو میکنه.مگه اینکه ما خودمون رو کارمند خودمون در همه امور زندگی بدونیم وبا این طرز فکر پاسخ بدیم.

    1. سلام. سپاس از بازخوردتون. بله درسته. کاملا وارده. اگر شما در هر حیطه ای وظایفی رو بر عهده گرفتید می تونید طبق همون نقش پاسخ بدید و در نهایت می تونید نتیجه ی این قسمت رو نادیده بگیرید.

  4. خیلی خوب بود اما گاهی در پاسخ ها به بعضی سوالات در جواب دچار تردید میشدم چون کمی مخالفم یا مخالفم یا کمی موافقم وموافقم دچار سر درگمی می شدم هر چندسعی کردم با دقت جواب بدم ممنون از این تست عالی

    1. خوشحالم که انجامش دادی. بله رنجش زیاد انتخاب شده البته بخاطر دقتش ولی بازم با پیشنهادهای شما می شه تغییراتی داد

  5. بسیار کاربردی از جهت مواجه شدن با خود 👍🏻
    فقط با کزینه کنی مخالفم بکم مشکل داشتم انگار با سوالها مچ نمیشد 😉

    1. خیلی ممنونم ازت. انشالله سعی می کنیم تو آپدیتش یه مقدار فارسی ترش کنیم با راهنمایی های شما. اگر پیشنهادی داشتید لطفا بگیدکه ویرایش کنیم.

  6. خیلی تست جذابی بود … البته بعضی سوالات با شرایط من نمیخورد یعنی من تجربه شو نداشتم مثل سوالات مربوط به پول قرض گرفتن یا سوالات مربوط به ماشین و رانندگی ولی سعی کردم خودم رو در این شرایط تصور کنم که اگه در این شرایط باشم چی کار میکنم و به سوالات جواب دادم

    1. خیلی عالیه مهسا جان. حتی اگه تجربه بعضی قسمتا رو هم نداشته باشی، همین مدلی که کار کردی و تصور کردی جواب می ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *