ثبت نام دوره هدفگذاری

چگونه از فتیش خود لذت ببریم؟

چگونه از فتیش خود لذت ببریم

فتیش بخشی طبیعی از خواسته های جنسی شماست و لذت بردن از آن، به این معنی است که بپذیرید  و یاد بگیرید که نیازهای خود را آشکارا با شریک خود در میان بگذارید. درحالیکه بسیاری از مردم می‌پندارند که فتیش راهی به غیر از تحرییات اصلی جنسی است، بسیاری از مردم آن را خارج از رابطه ی بهنجار می‌پندارند. اما حقیقت این است که بسیاری از افراد دارای یک یا چند مورد فتیش هستند. این موضوع به این دلیل است که فتیش می‌تواند هر چیزی باشد – یک شیء، یک قسمت بدن یا یک موقعیت. زمانیکه شما قبول کردید که این یک امر طبیعی است، آنگاه می‌توانید از آن لذت برده و به آرامش جنسی برسید.

آ . باید یاد بگیرید که فتیش خود را قبول کنید.

      ۱-فتیش خود را بشناسید.

فتیش می‌تواند قسمتی از لذت جنسی قابل تصویرسازی باشد. مردم در مورد پا، دست، شکم، سینه و هزاران مورد دیگر می توانند فتیش داشته باشند . یادگیری پذیرش آن با شناسایی راه‌های تحریک جنسی آغاز می‌شود. گمان میرفت که مردان در مقایسه با زنان فتیش بیشتری دارند در حالیکه این مورد تقریبا برابر است. مردان با برانگیخته شدن احساس خود از طریق آلت متوجه می شوند ولی شناخت روش برانگیخته شدن در زنان پیچیده تر است. حداقل یک چهارم فیلم های تولیدی در آمریکا در ارتباط با فتیش است. امروزه نیز رابطه ی «کینکی» در مقابل رابطه ی «وانیلا» بیشتر از گذشته شناخته شده است.

     ۲-افرادی را پیدا کنید تا فتیش خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

به دنبال گروه‌های آنلاین در به اشتراک گذاری احساس های مرتبط خود باشید. انجمن‌های بیشماری در بستر وب وجود دارد. یک امر مهم این است که در گروه‌هایی این کار را انجام دهید که صداقت کامل دارند. اگر وبسایتی باعث ایجاد حس شرمندگی برای شما باشد یا بخواهد چیزی به شما بفروشد باید از آن خارج شوید. احساس فتیش شما می‌تواند ریسک‌آور باشد، لذا امنیت فضای انجام و آزمایش آن بسیار اهمیت دارد. فضای آنلاین می‌تواند بستری ایمن برای پرسیدن سوالات شما در مورد این حس خاص باشد.

     ۳-دریابید که کجا ممکن است فتیش شما زیان‌بارباشد.

در حالیکه داشتن فتیش هیچ ایرادی ندارد، اگر این مورد برای شما یا دیگران خطرآفرین باشد اصلا قابل قبول نیست. اکثر اوقات فتیش برای دیگران زیان‌بار نیست ولی عموما برای خود فرد خطرآفرین است. این خطر می‌تواند در ارتباط با سلامت، محیط کار یا روابط اجتماعی باشد.

      ۴-درک کنید که فتیش‌ها عادی هستند.

محققین معتقدند که انواع فتیش بسیار طبیعی بوده و باید به عنوان بخشی از سلامت رابطه جنسی آموزش داده شود. باید یاد بگیرید که این حس، یک بخش عادی از ویژگی‌های شما است و اگر این امر را قبول نکنید نمی‌توانید از آن لذت ببرید. برای بسیاری از مردم فتیش می‌تواند یک شیء باشد یا وسیله ای برای برانگیختن حس در شروع رابطه باشد.

      ۵-احساس جنسی خود را کشف کنید.

بخاطر بسپارید که حفظ سلامت روح و روان شما و شریکتان بسیار واجب و ضروری است. از اقدامات احتیاطی برای حفظ سلامت خود و شریکتان بهره برید. باید همواره کاندوم در اختیار داشته باشید. همواره به خاطر داشته باشید که ارتباط داشتن مهمترین بخش یک رابطه است. همیشه در صورتیکه احساس امنیت ندارید شروع به معاشرت کنید تا دغدغه خود را رفع نمایید.

     ۶-پرهیز از انزوا

انزوا یکی از عوامل افسردگی است و اگر در پیدا کردن فردی که همراستا با نیاز و خواسته های شماست موفق نبودید نا امید نشوید. بسیاری از فتیش ها همچون پوشک بسیار تابو هستند. اگر فتیش شما تابو هست، بسیار بیشتر در معرض ریسک انزوا هستید و ترس از روابط جنسی می‌تواند باعث افسردگی شما شود. لذا با مشاور یا تراپیست مشورت کنید.

ب. معاشرت در مورد فتیش خود

     ۱-فتیش خود را معرفی نمایید.

اگر با فرد جدیدی آشنا شده‌اید سعی نکنید در همان روز اول ملاقات از فتیش‌های خود بگویید. بهتر است در موقعیت مناسب در این مورد صحبت کنید. در صورتیکه همچنان در رابطه بودید و تمایل داشتید از این حس بگویید بهتر است آرام شروع به صحبت کنید. در مورد فتیش‌های مورد قبول خود صحبت کنید. پارتنر شما ممکن است در این زمینه آگاهی داشته باشد یا نداشته باشد. بسته به شرایط رابطه، شما می توانید زمان بیشتری برای بازگو کردن موارد فتیش در طول مکالماتتان اختصاص دهید.

      ۲-به آرامی بازگو کنید.

شریک شما برای هضم اطلاعات جدید و خواسته‌های نو از سوی شما نیاز به زمان دارد. هرگز انتظار پاسخ سریع نداشته باشید. به او زمان دهید. خجالت نکشید. این ممکن است حاوی پیام منفی به شریک شما باشد و اعتماد به نفس شما را خدشه‌دار نماید. شما کاری نکردید که برایش پشیمان باشید. هرگز از فتیش‌های خود دفاع نکنید. در نقش مدافع ظاهر نشوید. این طبیعی و عادی است.

      ۳-گوش کنید و یاد بگیرید.

بدانید که شما وارد مرحله‌ای شده‌اید که منجر به قبول فتیش شما می‌شود که شبیه یک پروسه پردازش است. شریک شما الان فرصت قبول کردن نیازهای خاص شما را دارد. او ممکن است حتی فانتزی های خود را نیز بازگو کند. پس به خود فرصت دهید تا با روی باز بشنوید و سوالات و دغدغه‌های او را پذیرا باشید. اگر شریک شما پاسخ منفی داد به او فرصت ارزیابی دهید، البته ممکن است فتیش شما در ذهن او کلا منتفی باشد. صحبت در این زمینه ممکن است افراد را عصبانی کند، پس هرگز مکالمه را با اجبار ادامه ندهید.

      ۴-سوال بپرسید.

شریک شما ممکن است نداند چگونه از شما در زمینه ی فانتزی های خاصتان سوال کند. باید پشتیبانش باشید. با ترس‌ها و دغدغه‌هایش آشنا شوید. به او اطلاعات آنلاین را نشان دهید. بدانید برای او سخت است که افکار خود را در قالب کلمات پیاده‌سازی نماید.

      ۵-عکس و فیلم در مورد فتیش با او به اشتراک بگذارید.

این ممکن است به شریک شما در درک حس شما کمک کند. اگر انجمن حمایتی یافتید، می‌تواند در معرفی فتیش شما به شریکتان بسیار کمک‌کننده باشد. ممکن است در انجمن‌ها با افرادی آشنا شوید که به تازگی با این مورد برخورد کرده‌اند، این افراد می‌توانند بسیار مفید باشند.

       ۶-هرگز فتیش خود را با زور تحمیل نکنید.

اگر شما تمایلات جنسی متفاوتی دارید آنرا بشناسید و راه‌های جایگزین آن را فرا گیرید. یک تراپیست یا روانشناس ممکن است در این مورد کمکتان کند. بیشتر تراپیست‌های جنسی می‌توانند به جای حذف کامل یک فتیش راه‌های مختلفی در دستیابی به آن به شما معرفی کنند.

منبع: Wikihow.com/enjoy-your-fetish

6 پاسخ

  1. I’ve learned newer and more effective things from a blog post. One other thing I have noticed is that typically, FSBO sellers will reject people. Remember, they can prefer to never use your services. But if you maintain a gentle, professional romance, offering support and being in contact for around four to five weeks, you will usually be capable to win an interview. From there, a listing follows. Thanks a lot

    1. سلام دوست عزیز. بهتره اول در زمینه ی فتیش مطالعه کنید. شاید شما هم از اینکه همراهی کنید لذت ببرید. در گام بعد حتما به متخصص سکسولوژیست صحبت کنید.

  2. سلام
    در جستجو های بستر وب متاسفانه طوری القاء می‌کنند که فتیش نوعی اختلال روانی است،در حالی که فتیش علاقه و برانگیختگی و تحریک جنسی است که نسبت به جنس مخالف صورت می‌گیرد و در صورت شناخت و پذیرش در رابطه بسیار لذت بخش و موثر هست.البته انواع مختلف بیمارگونه مد نظر من نیست و فقط علاقه و تحریکی که نسبت به اندام شریک جنسی مثلا پا سینه مو و… قبل از رابطه اصلی صورت می‌پذیرد و تحریک کننده هر دو طرف رابطه هست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

چطوری با دلتنگی بعد از مهاجرت(homesickness) غلبه کنیم؟
مهاجرت فرایند سخت و پیچیده ای‌است که شما را مجبور می‌کند تا از بسیاری از خواسته ها و تعلقات‌تان بگذرید و تنها با یک چمدان از وسایل محدود و ضروری سفر خود را آغاز کنید....
شوک فرهنگی مهاجرت چیست و چگونه با‌ آن مقابله کنیم؟
مهاجرت یکی از پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی مهم در دنیای امروز است که تأثیرات گسترده‌ای بر فرهنگ و روابط انسانی دارد. از جمله این تأثیرات، شوک فرهنگی می‌باشد که به وضعیتی اشاره دارد که فرد...
با افسردگی بعد از مهاجرت چه کنیم؟
ما در طول زندگی با اتفاقات ناگواری مثل از دست دادن عزیزان، از دست دادن شغل ، جدایی از همسر(به واسطه مرگ یا طلاق)،مهاجرت و... معمولا روبرو هستیم. در بین این اتفاقات مهاجرت یکی از...
چطور با تنهایی بعد از مهاجرت کنار بیایم؟
زمانی که شما در وطن خود هستید در زمان روبرو شدن با مشکلات می توانید از دیگران کمک بگیرید اما زمانی که مهاجرت می‌کنید به آسانی قبل، دسترسی به دوستان و نزدیکان ندارید. درسته که...
چطور سوگواری کنیم؟
تجربه از دست دادن عزیزان یکی از سخت ترین تجربه های زندگی می‌تواند باشد. گاهی اوقات طوری سخت می‌شود که به نظر غیر قابل تحمل می‌آید. در این دوران بهتر است به جای سرزنش کردن...